Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

tisdag 14 april 2009

Hej! Förlåt mig!

Ursäkta att jag inte skrivit något den senaste tiden det har varit lite häktiskt och mina kusiner har varit här :) inget speciellt har hänt den senaste tiden, eller jag har fått påsklov så i lördags letade jag ägg :D mitt var gömt bakom en blomma haha, tog ganska länge för mig att hitta det ;)
När min kusin var här hade vi kul, spelade spel osv, Justja! hade tänkt tipsa om 3 bra låtar!

1. Metro station - Shake It
2. The offspring - Your gonna go far kid
3. Butch Walker - Open Happiness

Lyssna på dom och säg gärna vad ni tycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar