Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

söndag 29 mars 2009

Ursäkta!

Hej och förlåt hann inte blogga så mycket igår! mina mormostrar (?) kom på besök och senare på kvällen fick vi besök :) men för att att sammanfatta igår så var det kul och jag köpte map pack 1 till call of duty world at war (5) och fick även reda på att Call of duty modern warfare 2 bara kommer heta modern warefare 2 och släpps 10 eller 11 december 2009! det blir såklart ett köp!
Idag så har jag såklart nördat map pack och vi ska även äta fläskfile inlinddad i bacon med äppel cider sås mums! Imorgon är det skola det är bra ;) ni vet nog varför och då har vi idrott hoppas volleyboll! Har även börjat tänka på att börja fotboll, känner att jag behöver en aktivitet så jag rör på mig mer :) Men men bloggar lite mera senare Cya later aligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar