Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

onsdag 25 mars 2009

Good morning!

God morgon allihopa idag ska jag som sagt ut och åka snowboard (Gud vad jag tjatar) det ska bli väldigt kul laddar upp lite bilder på min snowboard sen :) För den som undrar så blev mitt fika 4 donuts och en cola ;) mums! Hursomhelst så kommer även call of duty world at war (även känt som cod 5) map pack 1 ut här i eu så håll koll vid sex tiden på pss (Playstation store) då det mest troligt uppdateras och kommer ut! detta map pack kommer kosta cirka 90 svenska kronor och innehåller 3-4 nya multiplayer banor och en ny zombie bana som heter: Verrückt har jag för mig

Senare idag kommer jag även recensera en film så håll utkik!
Denna bild är ingame som ni nog ser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar