Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

onsdag 25 mars 2009

Kväll!

Japp nu är det rätt sent på kvällen och ska gå lägga mig vid 10 idag hyfsat sent då jag har skola men det är värt det! Ikväll så har jag myst med familjen och ritat massor med en av mina systrar, lyssnat på musik och tänkt... ja tänkt helt enkelt, på livet dess mening vad har jag för syfte här? tro inte att jag är någon sån där galning som söker efter meningen med livet osv. ibland gillar jag bara att tänka på högre plan :) Enligt mig så är meningen med livet att leva det.. att bara vara sig själv helt enkelt att bara försöka klara sig igenom livets resa med någon alt. ensam medans man på vägen skänker glädje,sorg,hat,skratt även om man inte tänker på det så gör man stort intryck på någon genom att bara säga hej, prata med dom ett tag osv. människor förändras och förhoppningsvis till det bättre ibland det sämre men har man tur får man en andra chans och klarar sig igenom det hela och lever livet... Jaja nu har jag skrivit klart för ikväll godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar