Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

onsdag 25 mars 2009

Skola Skola Skola...

Idag var ännu en trevlig dag i skolan och som vanligt träffade jag Hon att se henne gör mig alltid glad och kan göra en dålig dag till en bra :) Hursomhelst skoldagen bestod av: Mattematik , Geografi , Lunch ,Bild, Lite läsning, läxutdelning, Slut... Efter skoldagen var det bara att vänta på bussen But hey i dont mind i get to meet the girl i like, Nu såhär efter skolan så sitter jag här framför min data med mitt ps3 en bit bort.. Just ja! om någon som läser denna blogg har ps3 och vill adda mig skriv en kommentar :) Och idag är även Våffel dagen så senare ska jag käka massvis med våfflor med sylt och grädde mums! Hursomhelst så ska jag imorgon åka snowboard m.m kan ladda upp bild på den senare ;) Nu måste jag dock kila ha det bra! Skriver mer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar