Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

fredag 27 mars 2009

It's close to midnight and everyone is ignoring me.

Precis som detta inlägg heter är det nu, Försöker kontakta flera personer på msn men ändast fåtal svarar känner mig ensam och lite hatad ;( om man inte är online så ha inte eran jäkla status på online :( hursomhelst så har dagen bestått av att badat med vänner sedan dragit och käkat en donut och träffar även en vän påväg hem, Känner mig trött men ska va vaken länge :/ allt känns rätt meningslöst nu vill bara det ska bli måndag igen, Allt detta tar kol på mig snart har jag inga känslor kvar :( okej överdrev lite kanske men ändå miss you, skriver kanske något inlägg sen! hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar