Om mig

Sweden
God dag jag är monoklarn ni får gärna läsa min blogg om ni känner för det. Bakgrund: Ptja, vad kan man säga... jag känner att jag behöver något att göra på fritiden och då fick jag iden med att starta en blogg...

lördag 28 mars 2009

Nostalgi :}

Imorse när jag vaknade kände jag mig lite nostalgisk och började tänka på filmer och serier jag sett när jag var mindre, Den serien som jag fann mest störande men ändå underhållande var..... Dr.Snuggles! man hör redan på namnet att något är fel med denna serie, och när man ser den så bekräftas det hela! Jag menar serien känns som om att den är ihopslängd av någon som har rökt på i två timmar för att sedan skriva ner saker till en liten saga! T.e.x En rädd pratande flod, en pratande kamel som bor bland molnen och bara älskar te, En pratande grävling, Pedofilisk och kanske lite pilsk gubbe i 70 års åldern (?), Robot barn, talande hus, Men det är ju även dessa saker som gör serien till det den är! Det är dom sakerna som fick mig att se på filmen vi hade om och om igen! min slutsats blir nog att Dr.Snuggles är en sak för sig som passar vissa men inte alla, Jag själv älskar denna serie även om det framstår som om att jag kanske hatar den så gör jag inte det, Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar